1. Všeobecné ustanovenia:
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Predávajúci:
Včelárska predajňa pri Strednej odbornej škole
Pod Bánošom 80, 974 11 Banská Bystrica
IČO:45017000
DIČ: 2022447988
IČ DPH: SK2022447988
Č.účtu: 2625099476/1110
Tel.: 048/ 381 11 66
e-mail:info@vcelarske-potreby.sk
URL:www.vcelarske-potreby.sk
2. Ako a kde nakupovať :
V našej školskej predajni APIS Pod Bánošom 80, 974 11 Banská Bystrica.
Otváracie hodiny: pondelok - piatok od 9.00 - 16.00 hod.
Alebo na našom internetovom obchode so včelárskymi potrebami. Vcelarske-potreby.sk je moderný objednávkový systém, ktorý svojim zákazníkom umožňuje komfortný, pohodlný a efektívny nákup priamo z domova, kde sa dá nakupovať nonstop.
Nakupovanie v našom virtuálnom obchode je jednoduché, a v mnohom podobné nakupovaniu v normálnom bežnom obchode.
Objednávky prijímame aj na čísle – tel. 048/381 11 66
E-mailom: info@vcelarske-potreby.sk
3. Objednávanie tovaru:
Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade zo špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru, vyhovujúci daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavenými slovenskými návodmi k obsluhe a záručnými listami.
Podmienkou pre naplnenie platnosti Vašej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávacom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky, a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny, alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať, alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktov, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
4. Potvrdenie objednávky:
Objednávka bude potvrdená do 24 hodín emailom, prípadne telefonicky. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
5. Balné a poštovné:
Objednaný tovar Vám zašleme aj na dobierku kuriérskou službou DPD.
Cena prepravy v závislosti od hmotnosti:
do 10 kg - 5,50 € s DPH
10 kg - 31,5 kg - 6,90 € s DPH
32 - 50 kg - 13,90 € s DPH
6. Dodacia lehota:
7. Reklamácie a záruka:
Prípadne reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadne chyby je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Za poškodenia továru spôsobene prepravcom neručíme.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.
Záruka sa nevzťahuje na :
a, chyby zapríčinené bežným používaním
b, nesprávnym použitím výrobku
c, nesprávnym skladovaním
d, nadmerným opotrebovaním alebo mechanickým poškodením
Postup pri reklamácii:
1, Informujte Nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2, tovar zašlite ako doporučený a poistený balík (nie na dobierku) na našu adresu.
3, do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu, a tel. kontakt
4, priložte záručný list a doklad o nadobudnutí a reklamovaného tovaru v našom obchode
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru našou firmou. V prípade ďalších reklamácii Vás budeme čo najskôr informovať o stave reklamácie. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom obale, nepoškodený, nepoužitý a musí obsahovať všetky zaslané doklady. Náklady za poštovné si zákazník znáša sám, a to v plnej výške k zákazníkovi aj späť k predajcovi.
8. Ochrana osobných údajov:
Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné údaje. Tieto osobné údaje chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu. Používaním nášho internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás, a Vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Internetový obchod www.vcelarske-potreby.sk sa v plnej miere riadi zákonom č. 428 / 2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.
9. Spôsob platby:
PLATBA V HOTOVOSTI
Platba v hotovosti pri osobnom odbere tovaru v našej školskej predajni APIS Pod Bánošom 80, 974 11 Banská Bystrica.
Otváracie hodiny: pondelok - piatok od 9.00 - 16.00 hod.
DOBIERKA
Dobierka pri doprave kurierskou službou DHL. Celková cena poštovného a balného bude vykalkulovaná na základe celkovej hmotnosti a hodnoty objednaného tovaru a bude Vám vyfakturovaná vo faktúre, ktorú obdržíte po odoslaní objednávky na Vašu kontaktnú emailovú adresu. Daňový doklad - faktúru posielame spolu s objednaným tovarom.
Balík na dobierku do 20 kg - 4,50 € s DPH
Balík na dobierku od 20 - 50 kg - 5,40 € s DPH
BANKOVÝ PREVOD
Platba bankovým prevodom na základe zaslanej zálohovej faktúry. Celková cena poštovného a balného bude vykalkulovaná na základe celkovej hmotnosti a hodnoty objednaného tovaru a bude Vám vyfakturovaná v zálohovej faktúre, ktorú obdržíte po odoslaní objednávky na Vašu kontaktnú emailovú adresu. Po úhrade zálohovej faktúry bude Vaša objednávka spracovaná a odoslaná spolu s daňovým dokladom - faktúrou.